Fashionjoint

Hamburgarkväll

 
Två korta snuttar ifrån igårkväll, vi åt som sagt hemgjorda hamburgare och pommes, super gott! Dem andra drack och spela poker. Var jätte festsugen, men idag skulle jag jobba 7:30 så gick hem tidigt och sov. Efter jobbet så ska jag kanske till Sofie och baka lussebullar!  Nu är min rast slut, ha en bra dag! 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ida

Tänkte bara fråga, När får man pengarna att handla för på persunmall? Alltså de där när man skulle skriva inlägg? :)

Svar: Jag ska maila dem idag :)
sanna hyvärinen

2013-12-15 - 11:34:08
Hemsida: http://humlaaan.blogg.se
Skrivet av: Ida

Ursäkta om jag e tjatig men jag har gjort fem inlägg å inte fått nån mejl om rabatt på persunmall.com :/
Ha de bra!

Svar: Nej för jag måste maila den först :) jag har inte haft tid för jag jobbar hela tiden. Men mailar så snabbt jag kan.
sanna hyvärinen

2013-12-16 - 16:17:52
Hemsida: http://humlaaan.blogg.se
Skrivet av: hanna

sköna klipp vännen :) såg supergott ut förövrigt!

2013-12-17 - 18:14:55


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.