Fashionjoint

Dagens vill ha

Dessa gobitar får mer än gärna fylla min garderob inför hösten. Längtar tills mellandagsrean, gör inte ni också det? Så mycket fint! Man kan använda sig av så mycket snyggt på vintern faktiskt. Stövlar, jeans, boots, blusar, stickat osv. Något jag vill inhandla är lite mer stickade tröjor samt några nya par jeans. Kommentera om ni undrar vart något kommer ifrån!
 
Nu ska jag på årets första julbuffee med familen, farmor & farfar + älsklingen! Jag ska i helgen när jag är ledig kontakta alla vinnare och skicka ut alla vinster och lotta fram resten av vinnaren, så oroa er inte, blir bara mer stressad när jag får miljoner mail!

Posted in:





Skrivet av: Jasmine

Vart kommer stövlarna ifrån? Pris?

Svar: Primeboots, :) Miinto.se 3800:-
sanna hyvärinen

2013-12-20 - 16:53:51
Skrivet av: Sanna K

Sugen på en extra julklapp? Kolla in det här inlägget i så fall! http://www.nattstad.se/sannakaisson/lucka-2---got2b-kit-11336398

God jul!

2013-12-20 - 22:54:13
Hemsida: http://bysanna.se
Skrivet av: GABRIELLA- MODE

Så mycket fint ! :)

2013-12-22 - 10:28:28
Hemsida: http://www.fames.se/gabriellas


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.