Fashionjoint

Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började gymma och tjäna pengar på bloggen, varit i London och jobbat/varit på festival och gått på arbetsintervjuer.
 

Hur har ditt 2013 varit? Även om det har hänt mycket jobbigt under 2013, och allt har gått upp och ner mycket, så känns det som ett helt okej år! Men nu längtar jag till 2014...

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja det kommer det verkligen! Vet redan några spännande saker som kommer hända! Ska tex gå en nagelterapeutkurs, så jag sedan blir diplomerad nagelteknolog.Typ en av mina drömmar att jobba med sådant, åhhh lääängtar! Sen att starta året med ett nytt jobb känns bra!

 

Blev du kär i år? Det har jag varit hela året, älsklingen min <3

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Har inte hänt något speciellt storslaget som sagt. Men resan till London den 23 - 27 oktober med Sandra är oförglömlig! Och Putte i parken festivalen i somras med henne var lika underbart, åh hoppas att vi ska dit nästa sommar, det var så sjukt kul!

 

 

Vad är din största framgång 2013? Måste nog säga mina tankar om framtiden. Om hur jag vill ha det och hur jag ska nå mina mål. Sen så tycker jag att jag ska ha en klapp på axeln för hur mycket tid jag lagt ner på bloggen och att söka jobb.

 

Bästa köpet? Mina Nike free run skor helt klart! Och mitt gymkort. VS produkter, mina första converse, min nya skinnjackan och jag kan rabbla upp massa saker! Haha mest kläder såklart...

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder haha.. !!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag får vakna brevid min underbara pojkvän varje morgon. Att jag har en familj som alltid finns där och fina vänner.

 

Vem har du umgåts med mest? Emil och familjen.

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Lite mer pengar, en ny bra kamera och en lägenhet! Gärna mer resa!


Favoritprogram på tv? Idol, Paradise Hotel, Efterlyst, The Walking Dead, Dexter, Julkalendern haha, Portkod 1321 osvosv.

 

Vad fick dig att må bra? Emil, familjen och mina närmsta vänner.

 

Vem saknade du? Mormor och morfar. Saknar mina fina vänner som man träffar allt för sällan Sandra, Therese, Emelie och Elin.

 

De bästa nya människorna du träffade? Caroline och Sara!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Tänk på det positiva och inte det negativa. Blicka framåt men ändå stanna och ta det lungt ibland. Stressa inte upp för småsaker och lev i nuet. Planera dina köp mer så du inte köper sånt som bara ligger i garderoben och skräpar, du slösar många tusenlappar om du köper sådant du inte änvänder. Visa kärlek till alla i din närhet!


Posted in: Vardag





Skrivet av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2013-12-23 - 10:58:48
Hemsida: http://ohras.blogg.se/
Skrivet av: Hanna Björkdahl

När får jag vogue-linnet som jag har vunnit? :)

Svar: Har dem inte kontaktat dig ännu? :o ska maila den igen!!
sanna hyvärinen

2013-12-23 - 13:28:30
Hemsida: http://hannabjorkdahl.devote.se
Skrivet av: Hanna Björkdahl

När får jag vogue-linnet som jag har vunnit? :)

2013-12-23 - 13:28:30
Hemsida: http://hannabjorkdahl.devote.se
Skrivet av: Emma

Hej!

Jag vann en lucka häromdagen, undrar bara om du ska mejla mig eller om det är jag som ska ta kontakt.

Mvh

Svar: Hej ja ska ta kontakt med alla, alla företag osv! Sen får dem maila dig :) så håll utkik i mailen
sanna hyvärinen

2013-12-23 - 13:50:01
Hemsida: http://emfal.blogg.se
Skrivet av: Emelie

Kul inlägg att läsa :D

2013-12-23 - 15:28:25
Hemsida: http://ewelies.blogg.se
Skrivet av: matilda

God Jul på dig! :) Hoppas du får en riktigt bra jul! Kram =)

2013-12-24 - 16:18:36
Hemsida: http://matildays.forme.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.