Fashionjoint

Sommaren?

Vart tog sommaren vägen? DEN HÄR SOMMAREN HAR GÅTT SÅ FORT! Nu när vädret har varit lite sämre och det har sjunkit i temperatur så känns det som om sommaren är över? Det är iskallt på morgnarna och kvällarna nu ju, men ifs lite varmare på dagen.. Känslan ger mig lite smått panik. Hursomhelst har jag haft en jätte bra sommar! Även om det känns mysigt att hösten kommer snart.. så skulle några veckor till med värme behövas!
 

 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Cissi

Det är verkligen sant som man brukar säga "det går fort när man har roligt"!
Visst känns det som att hösten är på ingång men lite mer sommardagar hoppas jag på ändå :)

Svar: Super kallt på mornarna nu :( eller hur? men helt okej på dagarna. attans då, inge mer värme tror jag det kommer bli!
sanna hyvärinen

2013-08-22 - 13:03:24
Hemsida: http://cissileandersson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.