Fashionjoint

Skönhetsfavoriter i Augusti enligt bloggare

 

 

1. EXTENDED WEAR EYE LINER, SIGMA BEAUTY 59 KR.

Sigma släppte nyligen dessa ögonpennor i 9 fantastiska färger. Pennorna är pigmenterade och krämiga och har en lång hållbarhet. Perfekta att måla på vattenlinjen eller längs övre och undre fransraden. Pennorna kan köpas separata eller i kit med en ögonpensel.

 

2. CREMEROUGE, CRÉME DE BLUSH, YSL 390 KR.

Ett cremerouge är perfekt om man vill ha en naturlig finish. Detta cremerouge är lätt att applicera med både fingrar och borste. Det vi älskar med denna formula är att den smälter in i huden, går att applicera både under och över puder och har en lång hållbarhet.

 

3. ÖGONPRIMER, SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE, NARS 240 KR.

Denna ögonskuggsprimer har en transparent finish och får ögonskuggorna att sitta som berget hela dagen utan att färgerna försvagas under dagen.

 

4. CONCEALER, RADIANT CREAMY CONCEALER, NARS 260 KR.

Vi har hittat en ny concealer favorit som slår det mesta. Radiant Creamy concealer är perfekt att dölja både blemmor och mörka ringar med. Täckningen är medel till full och hållbarheten är fantastisk utan den lägger sig i fina linjer under dagen. Har dessutom en naturlig finish med superfin lyster.

 

5. MASCARA, ETEKO 199 KR.

Dessa mascaror från märket Eyeko kommer med olika borstar som ger olika resultat till dina fransar. Curvy brush ger en fin böj, Skinny brush  ger långa separerade fransar och Fat brush ger massor med volym. Formulan i alla mascarorna ger intensivt svarta fransar som inte smular det minsta och sitter hela dagen. Med den smarta tuben kan du använda mascaran till sista droppen.

 

I Juli månad gjorde jag ett likadant inlägg se det här


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.