Fashionjoint

Senaste på instagram

bilder instgram mode
 
 
1. Haha mamma och jag lärde Jeffery "tigga" så kraffsar han jätte gulligt på bordet. Haha som om han inte tigger annars.. 2. Mitt sms till min älskling, så mysigt hihi. 3. Haha Sofie & Christer dansar bugg eller något! 4. Hittade två gamla jeans som är typ ifrån 2010, pösiga, mer som boyfriend jeans. Vet inte om jag gillade dem eller inte! 5. Testning av primeboots i massa modeller. 6. Mina pojkar. 7. Shoppat massa bebiskläder... 8. Nyttigt mellis. Älskar äppelbitar med kanel på, mmm! 9. Haha hej trött tjej hos frisören. Ni kan se hur det blev här. 10. 999 kr & den hade blivit min, jag ångrar att jag inte köpte!! 11. Låg på Bloglovins startsida på appen, yey! 12.Piggelin mys med 10 killar. Ohyeeeh.
 
Ja det var lite ifrån min instagram, med följ mig gärna!
 
 

Posted in: Instagram





Skrivet av: hanna

mysiga bilder :) åh jag letar som en galning efter boots, älskar primes men såå dyra :( du vet ingen sida som säljer lite billigare? haha hojta till iså

Svar: The Frye Company har nästan kopierat Primeboots rakt av och är lite billigare bara men fortfarande dyra :) annars kolla detta inlägg: http://fashionjoint.se/2013/august/primeboots-spara-vs-slosa-2.html#comment
:))
sanna hyvärinen

2013-08-27 - 22:19:55
Skrivet av: hanna

du är bäst, tusen tack ska kika där :) dock verkar det stå mellan boots eller vinterjacka för min del just nu och jackan står högre haha. men jag vet att man kommer vilja köpa skor med ;)

Svar: Haha jag har en boomerang jacka jag köpte förra året, sprillans ny, men jag känner att dem är inte så "inne" längre och passar inte så bra till tex boots osv så jag vill också ha ny, men då dödar väl mamma och pappa mig för jag tjata så mkt och spara till den där jävla jackan hahaha!! Typ 4900 kr lixom åt helvete haha .. , :l
sanna hyvärinen

2013-08-28 - 16:32:27
Skrivet av: Hanna

Usch jag förstår precis det är så störande att man alltid
Tröttnar och vill ha nytt haha. Men boomerang är ju riktig snygga klart du kan ha den :) sj har man ångest som la 3200 idag på en hollies jacka, Fyfan inte okej priser :/

Svar: Kikade på bubbelrooms jackor och såg just hollies jackor där :) vilken färg köpte du? Dem är ju super söta :) helt sjuka priser alltså :/
sanna hyvärinen

2013-08-30 - 20:49:03
Skrivet av: hanna

asså jag får damp på mig själv haha, köpte den nyinkomna höst/vinter modellen svart glansig. men nu är jag inte helt hundra :( så måste åka tillbaks till gbg och lämna tillbaks haha hur jobbig får man vara :P

Svar: Åh :/ haha vad var det för butik då? Kanske finns närmare om du bor långt borta :) haha men om du är osäker så kommer du nog tröttna på den :/
sanna hyvärinen

2013-08-31 - 15:27:02
Skrivet av: hanna

köpte i fiorucci butiken, men när jag kom hem kändes den inte hundra alls :/ tråkigt får bli ett par boots istället haha åh testade primes så attans snygga

Svar: Haha åh :( ja primes så snygga, men jag ska nog först kika om jag hittar en billigare variant annars kanske jag köper ett par :) Johnny Bulls är också billigare än originalet där dem kostar typ 1000-1500:)
sanna hyvärinen

2013-08-31 - 21:20:10
Skrivet av: hanna

eller hur testade ett par bruna mellanhöga primes sist och ville dö lite haha :) men priset är inte okej, så ska nog köpa ett par låga johnny bulls istället lite mildare pris haha

Svar: Gör så! Du får lägga ut bild på instgram sen och tagga mitt namn i kommentarerna så får jag dregla över dem! :D
sanna hyvärinen

2013-09-01 - 13:50:16
Skrivet av: hanna

haha va söt du är :D jag lovar! och du med om du köper ett par :)

Svar: Hanna denna va dör snygg och den kommer du nog aldrig tröttna på, normal men ändå unik lixom :D vill köpa!!!
http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/tommy-hilfiger-denim/jackor-1/martina-jacket-tommy-black
sanna hyvärinen

2013-09-02 - 08:18:02
Skrivet av: hanna

oommyy!! den va farligt snygg ju :D:D hade t.o.m kunnat tänka mig den i vitt riktigt fin modell, snäll du är som tipsade om den :) åh hade gärna velat ha priset var inte heller så dumt <3

Svar: Ja vitt är super fin också!! :) Om du snabbt som attan lämnar tbx den andra så kan du köpa den där tom billigare :D haha låter som en bra ide tycker jag! haha
sanna hyvärinen

2013-09-02 - 21:29:34
Skrivet av: hanna

haha gullig du :D åker till gbg på fredag och lämnar tillbaks jackan, passar samtidigt på att shoppa annat smått & gott haha. skulle du köpa någon vinterjacka förresten :)

Svar: Gaaah! Fick precis mail ifrån Daniel Wellington domvill sponsra min blogg med klocka :o sjukt ju! hahaha.. fick även en kod på 15% till mina vänner, familj, läsare :D du kan få förhandstur :D!?
Super bra ju :) men gör inte va med alla pengarna nu så du inte kan köpa den andra fina :D haha! Jag vet inte riktigt, den jag länka till dig gillar jag ju, men som sagt så har jag ju en ny, så får se hur jag gör :) kanske inte köper ngn ny alls :/ kram
sanna hyvärinen

2013-09-03 - 10:17:52
Skrivet av: hanna

men åh va kul! :D deras klockor är så stilrena och snygga, vad gullig du är hade gärna velat köpa en klocka därifrån dock måste försöka hålla i pengarna när det gäller lite dyrare saker ;) haha, men tack iaf tjejen uppskattades hoppas du visar vilken klocka du fick :D klart du ska ha din nya jacka :) den är säkert jätte fin. kram

Svar: haha så lite så! klart jag visar sen! kram
sanna hyvärinen

2013-09-03 - 15:01:36
Skrivet av: Anna ▲

Hej, igen. Du lovade faktiskt att ta bort mina grejer men har FORTFARANDE inte gjort det. Är de inte borta under dagen så kommer jag att anmäla detta till plattformen som du bloggar på.

Svar: Har jag inte tagit bort allt? Menar du ramen runt dessa?
sanna hyvärinen

2013-12-22 - 09:40:56
Hemsida: http://hippi-inn.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.