Fashionjoint

Kvällsbloggning och Make Up Store

 
Hej! Blir lite kvällsbloggning nu! Ligger i sängen helt själv och ska sova, så ensamt att ligga själv när man alltid brukar ligga brevid Emil. Nu är han hämtar en kompis på Arlanda.
 
Jag kollar runt lite på Nelly nu. Deras hemsida är as fräsch efter deras makeover. Har ni sett? Dock så har dem inga snygga kläder alls just nu! Letar som fan efter något, för har ungefär 1000 kronor kvar på presentkortet jag vann. Men såg just att dem börjat ta in Make Up Stores smink!! GAAAH himmelriket! Ska köpa mig lite smink, men inte för alla pengar, vill kolla lite på deras höstkläder sen också! Men några fina läppstift ska jag klicka hem! Har ni någon favorit? Nu ska jag försöka sova, godnatt alla fina! Ni är bäst :)

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.