Fashionjoint

Jobb

Världens godaste frappe ifrån Espresso House, med kaffe och caramell smak!
 
Sitter lite nervös såhär på morgon kvisten. Ska iväg på min första jobbdag på mitt nya jobb. :) Ska bli kul och spännande, men är som sagt nervös nu. Men dem säger ju att det är bra om man är det.. Haha, vad ska ni göra idag då? Hoppas det blir sol så ni får bra väder! Jag börjar klockan 11 och slutar klockan 4 och då ska jag visa er massa shopping ifrån när jag var i västerås och kista galleria!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Lycka till på nya jobbet!
...moster Gunilla

Svar: TAAACK :D
sanna hyvärinen

2013-08-05 - 10:47:01
Skrivet av: Jessica Högberg

Spännande!! Vad ska du göra?? Önskar dej en strålande fin dag=)

Svar: Jobba på ChopChop! Det är Asiatisk mat, med drive thru och man kan sitta där och äta också! :) Jätte god mat! http://www.chopchop.se/
sanna hyvärinen

2013-08-05 - 11:21:58
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Jessica Högberg

Vad gör du då??

2013-08-09 - 22:44:48
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Lite pirr ska det va! Mm då får man kanske god mat hem då om det blir över... hehe puss

2013-08-10 - 23:06:50


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.