Fashionjoint

Iro Tweeds

Alltså jag skulle kunna dö tusen gånger om för dessa tweeds/jackor. Jag kommer ihåg när jag såg ett Iro plagg för första gången, haha typ kärlek vid första ögonkastet. Det var på Natachas blogg och hon hade en as snygg militärfärgad tweed på sig. Alla är underbara och jag önskar att jag var rik. För ja, dem kostar allt ifrån 3 till 8 tusen kronor. Och ja min favorit, är såklart en av dem dyraste. Vad säger ni? Visst vill man äga dessa?
 
»—▲—> Länk: IRO hos Nelly.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.