Fashionjoint

Hunkydory

Innan mamma och jag åkte till Västerås så hade jag spanat in ett par jätte fina hunkydory byxor. När vi var i märkesbutiken frågade jag efter dem, men dem var slut (så typiskt!) så jag testade jag ett par andra super snygga Hunkydory byxor! Dock så köpte jag dem inte för storleken var inte helt hundra på mig. Nu när jag kommer hem kan jag inte låta bli att gå in på Hunkydorys hemsida och sucka över alla deras fina byxor, eller alla deras kläder över huvudtaget!

 

Av alla våra svenska märken så är Hunkydory verkligen en favorit. Mjuka fina kvalitetsplagg, som håller länge. Längtar tills deras S/S kollektion kommer ut också som jag bloggade om förr. Här är lite nytt som dem har fått in på senaste tiden. Mycket va dessa saker är på rea. Åh jag vill ha allt i min garderob nuuuu! Vad tycker ni var snyggast i kollaget? ♥

 

 

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

åh allt var superfint :) kan inte bestämma mig för bara något plagg haha, rena och fina färger <3

Svar: Super fina färger :)
sanna hyvärinen

2013-08-26 - 18:38:33


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.