Fashionjoint

Giveaway

giveaway
Nu har ni chansen att vinna en mini plattång ifrån Loreal Paris och boken Elsas hemligheter (min favoritbok). Plattången är aldrig använd och boken har jag dubletter av! Så varför inte tävla ut till er istället för att kasta? För att vara med och tävla så ska du:
- Följa min blogg på Bloglovin' (här.)
... eller min instagram (för er utan bloglovin) @ffashionjoint
- Kommentera nedan att ni är med! Berätta vilken av alternativen ni gjorde och nummer på BL'/instagram namn.
 
Tävlingen avslutas 27/8!
 
 

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Linda

Härlig tävling:) Jag är gärna med!
Följer dig på BL som nr 206. Har även tipsat om din tävling på min blogg:
http://lifestylebylinda.com/2013/08/25/vinn-hos-sanna/
Håller tummarna! :)

2013-08-25 - 22:29:06
Hemsida: http://lifestylebylinda.com
Skrivet av: Alexandra

Sanna min gosing. Man kastar inte sånt! Man kan sälja eller skänka ;) Tänk på andra som har det sämre ;) Puss gullunge!

Svar: haha jaja :D!!
sanna hyvärinen

2013-08-27 - 14:09:47
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: Linda

Är med :)

2013-08-29 - 00:01:27
Skrivet av: Linda

Juste, följde dig på instagram :)

2013-08-29 - 00:02:09


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.