Fashionjoint

Folk som gör vad som helst för läsare

För ett tag sen så tänkte jag att det skulle vara kul att hitta en facebook sida där folk delar sina blogginlägg. Hittade tre grupper jag gick med i. Men det som förvånade mig var att man kunde bläddra hur mycket som helst men man såg bara lättklädda bilder på tjejer eller tjejer som skrev vad som helst för att få läsare. Dem skriver oftast "GÅ IN PÅ MIN BLOGG FÖR ATT SE SEXIGA BILDER PÅ MIG!" eller "VILL DU LÄSA OM SEX OCH ORGASM GÅ IN PÅ MIN BLOGG NUU!" Sen så är det en liten tjej som bloggar lixom om vad hon gör om dagarna.. Man bara va!? Tror dem att dem får fler läsare för dem skriver sånt. Dem måsta ha sjukt några läsare eftersom dem gör sånt, haha...Eller viker ut sig! För det var många av dessa osäkra tjejer som ni ser i kollaget som lägger ut lättklädda bilder på sig. Och då tog jag bara dem första som kom upp.. Haha alltså, så orsäkra varför gör man så mot sig själv?
 
Tur att jag inte är så osäker på mig själv ;D
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

det är pinsamt, tycker även instagram har ballat ur haha

Svar: håller med! vad hände med självrespekten lixom? :)
sanna hyvärinen

2013-08-14 - 10:51:47


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.