Fashionjoint

Fira blus

Tullhuset living blus chic dyr fin fira blus hollister tröja salu märkeskläder volang
 
Fira blus 1299:- / Tullhuset Living
 
Idag har jag fröskt få ordning i mitt rum, på riktigt lixom. Rensa ut lite skit och in med nytt fint, haha. Flyttat runt lite grejer och så. Ska fixa resten imorgon, för både idag och imorgon jobbar jag 17 till stängning. Passade på att ta en bild på denna blus då som jag lovade att visa, som jag köpte i märkesbutiken. Så nöjd, den är figursydd typ så sitter perfekt och så är den volangaktig lägst ner och i ärmarna, se här. Love it! ♥
 
Hur ser eran vecka ut? Jag ska jobba 6 dagar denna vecka, både kul och mindre roligt. Puss!

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.