Fashionjoint

Bh med urringning

Hur fan klarade vi tjejer oss utan denna super uppfinning innan den kom? Haha! Förr måste det ha vart super fult med en vanlig bh under en vacker klänning med urringing. Tur att vi lever i 2013 nu - för nu finns det ett jätte utbud med bhar för olika tällfällen. Jag har en favorit bh jag använder när jag har har klänningar eller linnen med stor urringning och det är min älskade Freebra. Men om man vill ha en riktig bh så är det här några bhar som passar perfekt att ha under klänningar och toppar med djup urringning.
 
 
1. 599 kr, Uppercut.se / 2. 199 kr, Ellos / 3. 399 kr, Nelly / 4. 199 kr, Ellos / 5. 349 kr, Boozt / 6. 299 kr, Evasunderklader.se

Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica Högberg

Läckra!!

2013-08-16 - 13:05:27
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.