Fashionjoint

Västerås

Har spenderat dagen på arbetsförmedlingen och i Västerås med min kära Elin. Oj vad mina fötter värker nu! Men kul har det varit och har shoppat massa fint. Här nedan ser ni lite av det och andra bilder ifrån dagen. (Cred till mig som försöker ta mer egna bilder och bli lite mer personlig haha! Kommer även fler bilder på mig ska ni se.. hehe!) Kommer bättre bilder på allt senrare under veckan!
 
Denna mysiga tröja köpte jag ifrån Hamtons Republic för KappAhl, som jag bloggade om tidigare. 
 
Inne på KappAhl.
 
As snyggt somrigt från Vero Moda, men köpte inte detta :) Galaxy & denim shorts med nitar!
 
Girlfriend of the year!? Haha var bara tvungen. Skämmer bort älskling som vanligt, allt ifrån Lagerhaus.
 
Vad har ni gjort idag?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.