Fashionjoint

Tips: Streama serier och film

Jag vill tipsa om en jätte bra sida fär man kan streama filmer och serier med svensk text! Kolla in SWEFILMER.COM. Jag och Emil brukar titta på The Walking Dead där men nu när vi väntar på nästa säsong, så testade vi att börja kolla på The Secret Circle som är en annan jätte bra serie jag kan rekommendera!
 
Dessutom är det Revenge (vill kolla på det med mamma, men dem avsnitten finns också på Swefilmer.com) och Tonårsbossen på tv ikväll. Någon annan som ska se det? Och vilken är dina favorit serier?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

Åh där brukar jag gå in o kolla på film när jag har tråkigt =) KRAMIS

Svar: Se på The Secret Circle :)
sanna hyvärinen

2013-04-04 - 23:41:56
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.