Fashionjoint

Tips: Smsgrupp

 Jag tänkte tipsa om en sida som heter Smsgrupp.se!  Med deras tjänst kan man, enkelt och gratis, skapa smsgrupper med till exempel familjen, fotbollslaget eller klasskompisarna - för att smidigt nå allihop med bara ett sms. Det spelar ingen roll att man har olika operatörer eller mobiler. Tjänsten kräver ingen installation, och trots att ditt sms kanske går ut till åtta andra kostar det bara som ett sms.
 
Smidigt och bra! Jag har precis gjort en första grupp tillsammans med min familj och pojkvän.

Posted in: Tips





Skrivet av: Jessica Högberg

Oh, lät roligt och praktiskt!! Ska jag genast testa=)

Svar: Testa! As smart :) Extra kul för dem utan iphone, eftersom den grupp funktionen inte finns på dem andra :) Kram
sanna hyvärinen

2013-04-11 - 21:29:45
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.