Fashionjoint

Tips: Kolla Ebay och Tradera först

Jag ser på bloggar hela tiden att dem handler dessa "mirakel masker" för sjuka priser. Ni vet att butiker som tex DM Retro, MissMe och andra internetbutiker som säljer tex väskor och sådant, dem köper in produkterna jätte billigt ifrån Ebay eller kanske tom tradera och säljer mycket dyrare! Väldigt ofta när jag kollar runt på sidor och jag hittar något jag funderar på att köpa, så söker jag på Ebay först och där finns kläderna till halva priset! Som tex dessa masker som man ser överallt att folk köper för upp till 100 kronor styck! Medans på tradera får du 5 pack för under hundra kronor. Det är ett tips till er som brukar internetshoppa! Puss och kram

Posted in: Tips





Skrivet av: EMMAS!

sv: ja gärna, följer dig som nr 193 :D dudå? kram

Svar: Jag blev nummer 1501 :D
sanna hyvärinen

2013-04-13 - 19:27:18
Hemsida: http://eemma.se/
Skrivet av: linn

nu följer jag dig:)

Svar: Nä :)
sanna hyvärinen

2013-04-13 - 19:36:55
Hemsida: http://lifeaboutlinn.blogg.se
Skrivet av: Sara - Hold on be strong

åh vill testa!!
sv: jaa visst!! säg till när du följer mig och nummer så följer jag dig också :D
kram

2013-04-14 - 03:05:20
Hemsida: http://saraleasofia.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.