Fashionjoint

Lush Post!

Idag fick jag sms att jag hade ett paket att hämta ut på Posten! När jag såg utanpå paketet att det var ifrån Lush så blev jag helt till mig och var tvungen att öppna det i bilen på vägen hem, haha! Kan ju vara det bästa paketet jag hämtat ut någonsin! Tack Lush för krämen och dem fina orden!
// GLAD TJEJ

 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

Vilket roligt paket!!!=)) Lycka!!

Svar: Ja :D Håller med!
sanna hyvärinen

2013-04-13 - 15:00:35
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.