Fashionjoint

Forget me not UF

Hola! Tränat lite och ska snart ut med hunden. Funderar på om jag ska baka lite senare! Blev jätte sugen på after eight tårta! Har hittat till ett UF företag som gör nätta och exklusiva smycken, med berlocker i guld- och silverfärg. Till varje halsband medföljer ett kort med unikt budskap som ska avspegla halsbandet.

 

Så gulligt! Är sugen på att köpa en till mig och denna till mamma. Här hittar ni deras smycken!


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.