Fashionjoint

En vit vår

Vit är vårens stora färg. Passa på att investera i den perfekta skjortan, byxan eller kavajen. I år kan det inte bli för mycket vitt! För att få till det lilla extra bär du vitt från topp till tå och adderar utstickande accessoarer.

1. Issue 1.3 2. COS 3. Zara 4. Essie 5. Ginatricot 6. H&M 7. H&M 8. Converse 9. Cheap monday 10. Zara

 


Posted in: Mode





Skrivet av: linn

Snyggt!

Svar: Håller med!:D
sanna hyvärinen

2013-04-21 - 12:36:23
Hemsida: http://linnffotar.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Hej! Jag har nyligen startat en designskola. Är det någonting speciellt du undrar över? Vad som helst som handlar om din blogg! Jag har svar för allt. Komentera om det är någonting du behöver tips för så gör jag ett inlägg om det!

Skulle betyda jätte mycket om du kikade in en snabbis.

2013-04-21 - 16:26:26
Hemsida: http://designskola.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.