Fashionjoint

Elegant party top


Det här är precis min stil när jag ska gå ut! Älskar att ha svarta jeans, snygga skor/klackar och sen en topp med paljetter, glitter eller allmänt speciell. Tycker den här omfattar allt det. Love it! Den hittar ni hos Topshop.
 
 

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Jessica Högberg

Är den inte väldigt kort?? Mycket fin!

2013-04-09 - 20:27:02
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: J O Y ▲

sv: Hehe ja, hon var inte så pigg på att spela in en video när hon var sjuk men men :D

Svar: Jaha hahha :)
sanna hyvärinen

2013-04-10 - 01:58:28
Hemsida: http://joysilver.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.