Fashionjoint

Djurtester på en människa

Bloggade ju tidigare idag om produkten från Lush som var så sjukt bra! Och nu när jag gick in på Paows blogg såg jag att hon hade lagt upp denna video. En ung modig kvinna från Lush bestämde sig för att genomgå en 10 timmars tortyr som djur utsätts för varje dag för vår fåfängas skull. Här kan ni gå in och se efter vilka företag som utför tester på djur. Listan är lång, och på den står bla LÓreal, Head and Sholders, Maybelline, Max factor och Kerastase.
 
Jag kommer lätt sluta försöka använda dessa märken, så bra som de går. Alla kan göra sitt bästa ialla fall. Stackars djur.
 

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: Karro

JAG DÖÖR!!! Så vidrigt!! :/ (ja ska börja följa dig via bloglovin imorgon) jag säger till då.. Villet nummer jag belv och allt!! :)

Svar: Så vidrigt håller med! :/ Måste försöka byta schampoo ifrån Head & Shoulders och lite smink. Hellre det än att blunda för allt detta djurplågeri! :(
sanna hyvärinen

2013-04-15 - 22:09:22
Hemsida: http://candylandy.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.