Fashionjoint

Crystal Bra

Fan varför kom minusgraderna tillbaka igen? Jag som var redo för sommaren. Men man får tänka positivt. Om 2 månader så tar dem flesta studenten och då måste det ju vara varmt? Det går snabbt!
 
Kolla vad jag fick hem på posten idag! ÅH så fin! Denna kommer jag bära under en halvt genomskinlig tröja. Eller ett linne som är urringat framåt eller under armarna. Men de  får nog vänta tills man är lite mer brunare! Föredrar absolut denna framför nitbhn! Denna är mera vacker och glamourösare.
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.