Fashionjoint

Bloppis

Jag säljer dessa svarta Levis shorts, med hög midja, för 300 kronor om någon är intresserad. Kommentera nedan. Dem är i xs - W26 runt midjan. Jag köpte dem, men kunde inte knäppa dem sista knapparna i midjan! Vilket är sorgligt eftersom jag älskar dem. Haha..
 
Min studentklänning har jag bara använt en gång och köpte den för ungefär 500 kronor ifrån Asos, den är i xs och vill ha minst 200 kronor för den. Världens sötaste magtröja i bustier stuk ifrån Åhlens, i strl 34.
 
Har ett par virkade shorts i xxs här hemma som jag köpte på tradera, snygga som fan, men blev lite för små för mig som har xs. Får på mig dem, men lite för trånga! Har även perfect jeans ifrån Gina som är oanvända, i storlek W26. (ej den med dragkedja ner till, en tidigare modell, likadan men utan den)
 
 

ÄR NI INTRESSERADE SÅ KAN JAG LÄGGA UPP MER, ELLER SKRIV EN KOMMENTAR VAD NI SÖKER. Har tex locktänger, miniplattång, koftor, massa linnen och tshirts, klockor, tandblekning så det räcker till och blir över haha, även ögonfransserum och väskor! Puss och kram!
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.