Fashionjoint

Aztec

Hej! Först vill jag önska alla en glad valborg (om man kan säga så..)! Jag och Emil ska väl träffa några kompisar och äta och dricka gott! Och hoppas på bra väder så man kan sitta utomhus i värmen. Men egentligen skulle jag vilja vara i Lund och fira valborg. Men det får bli nästa år!
 
Snart kommer mamma hem och ska hjälpa mig att locka mitt hår där bak. Fixade även mina naglar igår, så får väl matcha dem sen när jag ska välja kläder. Körde på Aztec igen, blr så jäkla snyggt och somrigt! Lite festivalit.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Angela

Hoppas att du får en jätte fin valborg :-)
Kram

Svar: Detsamma :) blev den lyckad?
sanna hyvärinen

2013-04-30 - 12:49:58
Hemsida: http://www.angelanoa.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.