Fashionjoint

Australian body care

Hade helt glömt bort att jag fick en kartong med massa produkter ifrån Australian Bodycare, för ungefär 2 veckor sen (!) Detta är produkter jag tänkt tävla ut eller ev. göra recensioner på. Vad röstar ni för? Är ni sugna på en tävling för dessa produkter? Ni kan läsa om dem här.

Posted in: Vardag





Skrivet av: kerstin

vad roligt vill vara med

Svar: har inte startat en tävling ännu :) men funderar på om jag ska göra det!
sanna hyvärinen

2013-04-22 - 22:31:39
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se
Skrivet av: kerstin

oki men när du startar

Svar: absolut! :)
sanna hyvärinen

2013-04-23 - 22:36:16
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.