Fashionjoint

Citybird

De senaste veckorna har jag hunnit till Västerås tre - fyra gånger, vilket är ovanligt mycket för att vara mig. Då vi har åkt till Erikslund har jag inte kunnat hålla mig från att gå in i en butik som jag bara äälskar. Citybird, har ni varit där?
 
Dom har sjuka priser och jätte snygga skor. Uggs för 200 kronor, alla ballerina från 100 kronor och stövlar för 250 kronor. Sjukt va? Så kika in där om ni får chansen, ni kommer inte gå därifrån tomhänta.
 
 

Posted in:





Skrivet av: Gunilla

Åh vad billiga skor. Var det där Alex köpte sina uggs? kram ....Gunilla

Svar: Jaaa, dom som är på bilden :)
sanna hyvärinen

2012-10-01 - 15:14:49
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se
Skrivet av: Gunilla

Ok, synd bara att jag aldrig kommer i några snygga skor :( Fast uggs passar nog, men det vill jag inte ha. Passar inte kärringar ;P puss & kram! ...moster Gunilla

2012-10-04 - 13:05:32
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.