Fashionjoint

Vinn smycken för 300 kronor!

Nu har ni chansen att vinna 300 kronor presentkort på Blinger.se!
 
Det ända ni behöver göra är att:
Gilla deras facebook sida och svara på denna fråga: Hur många "skallar" är det på armbandet i bild? (Mera bilder& information om smyckerna på Blinger.se)
 
Tävlingen avslutas den 18/11

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Gunilla

Hej. Det är 11 st skallar på varje armband.
Jag har gillat sidan oxå ;)
kram ...Gunilla

2012-11-15 - 18:33:16
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se
Skrivet av: Deborah

Med! @DeborahAnkarhorn på Facebook.

11 skallar om man räknar med som inte har nån "fokus" på bild ;)

2012-11-18 - 18:09:27
Hemsida: http://debbiesfoto.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.