Fashionjoint

Tips: Pocket Entertainment

På den här sidan finns massa bra svenska små serier, precis som Portkod 1321! Kikat lite på sidan och serien Århundradets brott verkar bra! Den ska jag kika på när Portkod är slut. Den verkar lite ungsomlig sådär, sådant som jag tycker kan vara kul att se på!
 
Klicka på bilden för att komma till sidan!

Posted in: Tips





Skrivet av: Anna Sörlin

sv; ja verkligen!:)
allt bra med dig?

Svar: jo det är bra med mig själv då? :) jag har precis skaffat instagram haha så jag är jätte lycklig!
sanna hyvärinen

2012-11-19 - 23:39:17
Hemsida: http://www.annasorliin.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.