Fashionjoint

Snö

enköping snö
Den första riktiga snön kom till Enköping i Onsdags. Sandra & jag fick lite julkänsla och bakade muffins, som vi hade cocopops i (fråga inte varför, det var inte ens gott haha?) och ritade lite hjärtan i snön. Nu ska jag ner på stan och ta en fika med Mia, och ikväll ska jag till Emil och co. Vi ska spela Rummy!
 
Vart bor ni och har ni fått mycket snö?
 
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Kajsa

Bor i Halmstad, men har ingen snö ;)

Svar: Oj, jag trodde det var snö överallt nu :) Hoppas ni hinner få lite till jul
sanna hyvärinen

2012-11-30 - 16:57:42
Hemsida: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

Jag bor rätt långt ner i Sverige och vi har ingen snö alls! :)

Svar: Oj!! :) Vad tråkigt! :) Eller ni kanske tycker de är skönt? Men på Julafton & nyår vill man iaf ha lite snö! KRAM
sanna hyvärinen

2012-12-01 - 11:40:47
Hemsida: http://smiilewideeveryday.blogg.se
Skrivet av: Amanda

Det är rätt skönt att den inte har kommit än,men till julafton så måste den ha kommit! :) Kram

Svar: Håller med! :D
sanna hyvärinen

2012-12-01 - 13:43:12
Hemsida: http://smiilewideeveryday.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.