Fashionjoint

Sisters Point

Jag har fått ett nyhetsbrev ifrån Bubbleroom, där mailet innehåller MASSA nya snygga plagg som kommit in på Bubbleroom. Märket Sisters Point, hade alla mina tre favoriter. Såg dessa kläder i Västerås, så kanske ska åka dit? Skulle kunna spendera timmar där på min favorit affär Tati - och just nu är det ta 2 betala för 3 i hela butiken där! Så sugen på tröjan i mitten!

Posted in: Mode





Skrivet av: Melinda Petersson

Frågestund på bloggen! Fråga vad som helst, jag svarar på allt!

2012-11-13 - 12:57:00
Hemsida: http://itismelinda.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.