Fashionjoint

Quilted

Känner starkt för produkterna ovan. Jag vill ge tummen upp för quilting-plagg! Vad tycker ni om denna trend? 

 

Quilted är mönstret om får mig att tänka på att något är lite mer finare, exklusivare och dyrare. Kanske för vi sett detta mönster mycket i Chanel. Jag älskar mönstret och ju mer jag sitter och tittar på bilder på detta – när jag skriver detta får mig att önska att min garderob har mera av detta. Då den för tillfället inte har något alls... Räknas en datorväska? Jackan finns som tur på Nelly där jag har mitt presentkort om jag verkligen inte kan hålla fingrarna i styr.


Posted in: Mode





Skrivet av: kerstin

väskan var snygg

2012-11-17 - 17:15:21
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.