Fashionjoint

Picnic Slippers

slippers
Haha kunde inte undgå att klicka mig in på dessa söta tofflor på Nelly! Haha vad söta, dem kommer ifrån märket Picnic. Jag har redan två par mysiga tofflor att ha, men jag känner att man inte kan få för många av dessa? En för varje myskväll i veckan. Me får vänta & se om jag köper någon, men isf blir det någon av de två första. Kostar från 149 kr - 199 kr på Nelly.
 
Vilken av dessa skulle du vilja ha på julaftonsmorgon? Eller kanske bakis dagen efter nyår? Haha!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.