Fashionjoint

Mitt bästa hårtips

Hej allesammans, nu ska jag dela med mig av mitt absolut bästa hårtips. Enkelt: Schamponera håret var tredje dag eller längre mellanrum för bättre effekt. Håret mår bättre av att inte bli tvättat så ofta. Jag duschade håret ofta förr och kände att det blev väldigt jobbigt eftersom att om jag inte duschade en dag blev det fett direkt. Nu har jag vant mitt hår att duscha var tredje dag och jag känner att det blivit fräschare och tjockare. 
 
Och ja, i början känner man sig äcklig när man inte duchar håret när det är fett, men håll ut, det vänjer sig, så ge inte upp :) Du kan börja med varannan först sedan var tredje, om vänja hårbotten.
 
 
 
 
 
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.