Fashionjoint

Everything at once

Everything at once. Allt är bra nu. Jag är så glad och så lycklig. Över allt och ingenting egentligen. Jag har världens underbaste pojkvän, familj och släkt. Jag har fått ett vikarie jobb och söker andra jobb på sidan av. Det är snart jul ochjag har fått min efterlängtade jacka och mobil. Det är så mycket.
 
När livet bjuder på medvind istället för motvind. När man ser möjligheter och lösningar istället för problem och tunga stenar i magen. När jag gick i gymnasiet mådde jag väldigt dåligt på grund av att jag hade så höga krav på mig själv. Känner att jag skulle kunna ringa alla i min kontaktbok för att berätta varför jag älska dom. Därför blundar jag och njuter lite extra av den här känslan. När allt känns bra.
 
Det kan vända när som helst ju, kanske redan imorgon. Men idag mår jag bra.
 

Posted in: Musik





Skrivet av: Nina

Älskar dig, världens bästa dotter

2012-11-25 - 22:28:04


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.