Fashionjoint

Solar på balkongen

Känns som jag bosatt mig på min balkong och garagetaket precis framför (se video här). Sitter här varje ledig tid i solen, super skönt. Just nu kikar jag i HM tidningen som jag fått idag. Idag har jag varit ledig från praktiken för jag har varit i Västerås på halkkörning, det gick bra & det var roligt!

Måste även visa mina super coola aztecnaglar jag gjorde igår. Tog lite tid, men fan vad bra det blev!:) Vad tycker ni? Jag lägger upp bättre bild imorgon och ett litet inspirations kollage.





Posted in: Vardag





Skrivet av: ThyraLinnea

Hej! Det tycker jag du borde göra, den är jättefin! :)

Jag har storlek XS/34 och är bara lite kortare än du, så jag är säker på att den passar dig också!

2012-05-03 - 19:08:11
Hemsida: http://flumix.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla P

Haha ditt nya hem eller? ...du kommer vara jättebrun snart ju! Jäklar vilka snygga naglar du fick!

Kul att mamma din planterat en pelargon i krukan som hon fick av mig ;)

Kram ...moster Gunilla

2012-05-03 - 23:04:58
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.