Fashionjoint

åttio kronor

Det var värt att ställa klockan på kvart i 10 för att vinna auktionen :) Redan till sista sekundrarna låg auktionen bara på 11 kronor! Haha, nu ska jag upp & äta frukost, jag är själv hemma hela lovet så får väl se vem av mina kompisar som är först med att göra mig sällskap! :) Tror iaf jag ska sola lite idag! Sedan blir det att laga super god mat!!


Posted in: Shopping





Skrivet av: Gunilla P

Snygg kjol och billigt! Var det på Tradera du hittade den? Kram ...moster Gunilla

2012-05-17 - 12:25:57
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.