Fashionjoint

Till iphone

Så gott som alla av mina vänner har nästa iphone. Jag förstår varför.. Varför finns det inte såhär snygga skal till min mobil? Jag vill tipsa er med iphone att kika in på den här hemsidan. Dom har lite annorlundare iphone skal och iphonetillbehör än andra butiker :) Men såklart så har dom inte bara saker till iphone, dom hade faktiskt sjukt snygga saker till min mobil också. (a)


Posted in: Tips





Skrivet av: Gunilla P

Gud vad fina fodral/väskor till iphone. Jag skulle också vilja ha sån snygg till min. Jag är väl väldigt ute jag ....men min mobil med knappar ;)

...Gunilla

2012-04-01 - 15:30:18
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.