Fashionjoint

Fransar i fokus

Just nu finns det fransar på allt. Från skot till jackor. Vad tycker ni om det? Jag tycker det kan vara snyggt, till en viss del, men man tröttnar om det blir för mycket. Här har jag gjort ett liter kollage med kläder som har just fransar.



Tänkte göra ett till inlägg senare i veckans med fransar på bara smycken! Det kan göra en hel outfit annorlunda, och är snyggt när man inte vågar ta i för mycket! :)

Posted in: Mode





Skrivet av: Ida

Jackan Kenza har på sig är så snygg!

2012-03-09 - 12:02:26
Hemsida: http://idawe.blogg.se/
Skrivet av: =) Linnéa Lindh

tycker det kan va riktigt snyggt med fransar .. men ibland blir det lite överdrivet.

2012-03-09 - 15:39:41
Hemsida: http://linnealiindh.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.