Fashionjoint

Virkat + Byxdress

 
Att jag är en sucker för spets och byxdressar är väl ingen nyhet, hittade en på min favoritaffär i Västerås, men shortsbenen på den var lite lång för att sitta bra på mig. Hittade denna för 699 kronor på Asos nu. Hur söt skulle inte denna vara tillsammans med ett par sandaler och några enklare smycken till middagen, festen eller shoppingdagen i sommar?

Posted in: Mode





Skrivet av: † ida ♥

Snyggt! :)

Svar: Ja visst var det :) Somrigt! KRAM
sanna hyvärinen

2012-06-21 - 17:36:27
Hemsida: http://youknowiidaa.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.