Fashionjoint

Urban O!

Riktigt schnygga sommarskor! :) Synd att dem är så dyra! Kanske något att önska sig i studentpresent - Presentkort på Urban Outfitters :) Dom första är helt klart min favorit, vilken av dessa par skor skulle du helst vilja ha?


Posted in: Mode





Skrivet av: Anonym

hej du följde min föra blogg mosansliv på blogving dne la av och nu har jag förlorat alla följare följ min nya annars tar ajg dän dig om du redan byt så skit i deta medelande hör av dig när du alkt till mig har en lista där alla str läger du inte till mig tar jag dän dig hör av dig så jag vet att det är du

2012-06-02 - 18:28:06


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.