Fashionjoint

Peplum

Idag har jag lärt mig ett nytt ord. Peplum. Jag ville ha reda på vad det kallades när en tröja ser ut såhär. ↓ Så jag googlade runt lite och nu vet jag! :) Denna PEPLUM top är jag totalkär i! 299 kr.
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Emilia

Supersnygg! :)

Svar: Ja så enkelt men ändå snyggt! :)
sanna hyvärinen

2012-06-20 - 13:29:21
Hemsida: http://emiliaberglund.blogg.se
Skrivet av: Gunilla

Ha vilket konstigt namn!
Jag kallar det linne med volang ;)

Svar: Hahaha jag med! :) Från början iaf! Nu får jag upp mera träffar när jag googlar på PEPLUM ;)
sanna hyvärinen

2012-06-20 - 17:19:09
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.