Fashionjoint

Nya skor

Jag köper ballerina efter ballerina.. haha räknade hur många sommarskor jag har att använd denna sommar, som är ganska nya alltså och det var över tiotalet.. åhh jag som ville köpa ett par loafers! :) Ska skippa det.. tror jag. Här är två jätte somriga skor jag köpt! De första hade jag på studenten och de andra köpte jag för bara 50 lappen!

Edit; Finns liknande skor på New Yoyker (de till höger)


Posted in: Shopping





Skrivet av: =) Linnéa Lindh

Absolut ska jag börja följa dig igen! tycker du har en riktig super blogg! :D

Svar: Åh tack dts!!! :) :*
sanna hyvärinen

2012-06-15 - 22:59:51
Hemsida: http://linnealiindh.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.