Fashionjoint

Clutch me



1. – Zara, 2. – Romwe, 3. – Jimmy Choo, 4. – Lanvin, 5. – Gina Tricot, 6. – Gina Tricot, 7. – Gina Tricot, 8. – Zara, 9. – Nancy Gonzalez

Nu när sommaren kommer blir det många snygga festoutfits i sommarklänningar och bara ben och då behöver man den perfekta clutchen som pricken över i och där man kan förvara mobilen och plånboken. (Även fast jag har min mobil och nyklar mm i min plånbok.. hehe ja, den är stor) Här ser ni mina favoriter!

Posted in: Mode





Skrivet av: dessan :)

sv: visst det kan jag om vi gör bloglovin byte, no big deal huh? ;)

Svar: vilket nr blev du :)
sanna hyvärinen

2012-06-20 - 15:14:47
Hemsida: http://gremlindessa.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.