Fashionjoint

Brilliant smile - Tävling!

Eftersom så många var med i tävlingen tidigare (ungefär när jag började med tävlingar på bloggen) så startar jag en till, eftersom jag typ fick en års förbrukning tandkräm av Brillians Smile! :)

Jag lottar en var -  till tre vinnare!

1. Gilla min nya facebook sida till min blogg, här!

2. Kommentera i detta inlägg att du är med och tävlar.



Tävlingen avslutas den 24/6

Posted in: Tävlingar & rabatt





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.