Fashionjoint

Videofy

Min mobil krånglar just för tillfället, sedan så ska jag ladda ner videofy me appen! Så kan jag ladda ner flera videoklipp! Så vad vill ni se för klipp?

Medans bjuder jag på några gamla! Min störda hund ♥



Och våren, denna är filmad förra året! FAN vad jag längtar till den och när man kan ligga på taket och sola!

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: Amanda

hej, ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-18 - 21:21:06
Hemsida: http://imsingel.devote.se
Skrivet av: julia ♥

sv: Jorå, helt okej!



Hehe tack :D Ja så tänkte jag innan, liksom att jag kanske skulle ångra mig. Men jag är faktiskt super nöjd! Bara det att jag måste färga om en gång till för det är missat på vissa ställen!

Och jag tror nog det skulle bli skit snyggt med blonda slingor, till dig alltså! :D

2012-01-19 - 15:49:51
Hemsida: http://juliayes.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.