Fashionjoint

Västerås

Nu är jag i Västerås med min mamma och shoppar. Så detta är ett tidsinställt inlägg. Här är lite saker jag ska kila på när jag är på stan. Och jag visar det jag köpt när jag kommer hem eller imorgon.


Satt och gjorde detta kollage igår kväll innan jag gick och la mig när jag kom på att jag inte kommer kunna blogga imorgon!

Jag har gjort en kategori Fashion, för att alla modeliknande inlägg hamnar alltid på vardag

Posted in: Mode





Skrivet av: julia ♥

Hoppas du får det bra :D

2012-01-09 - 12:26:58
Hemsida: http://juliayes.blogg.se/
Skrivet av: linnea

det gör jag gärna jag lägger till dig gång under dagen så säjer jag till ! :)

karm !

2012-01-09 - 13:27:06
Hemsida: http://neaaaa.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.