Fashionjoint

Tips - Revital Lash

Fick hem denna ifrån Hudvårdsbutiken.se att testa och har testat den nu i över en vecka, och måste säga att jag genast ser lite skillnad! :) Så om ni vill ha naturligt långa ögonfransar så testa denna ögonfransserum! Ni kommer inte ångra er.

Mitt tips till er är att köpa den härifrån. Det är gratis frakt på hudvårdsbutiken och väldigt snabb leverans måste jag säga! Gick på en dag för mig! :D



Kanske kan lägga upp en bild på mina ögonfransar! Försökte faktiskt ta en bild men det gick inte så bra haha.. Men vill ni se hur det blir?



Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.