Fashionjoint

Skinnjacka

Jag längtar tills snön kan börja smälta bort och man kan börja använda skinnjacka. Jag har en, alla mode intresserae äger en :) De flesta har nog kenzas, den är verkligen jätte fin! Men tråkigt när alla har lika! Jag har en som liknar Kenzas men är lite mer rockig, jag som inte ens lyssnar på rock... Se den här. Kommerl ägga upp bättre bilder när jag har den på mig när det lbir varmare ute!


Jeansjacka är nästan också ett måste, det är fint det med, men passar inte till lika mycket som skinnjackan gör.


Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.